Jobbig vecka

Hej, varit en jobbig vecka, Saga har varit sjuk, framförallt på natten, trots att Joel varit hemma för vårda barn blir man ju själv påverkad av att inte SOVA. I Lördags var det en rolig fest, men drack lite för mycket, dags att ändra inställning till alkohol, bättre sent än aldrig. Mitt nya mål är att inte försöka dricka mig full i stället för tvärt om som det brukar vara. Det kommer funka fin, fint ska bli skönt att inte känna sig sjuk dagen efter.

Min förkylning har hållit i sig men känner mig bättre idag, ska träna i kväll har jag bestämmt. VV, funkar också men känner mig väldigt rastlös och sur över att allt mitt socker och choklad är borta.

Joel ska se hocky på fredag hos min pappa, känns som om alla utom jag följer LHC, har bjudit hem Frida på mat ska bli jätte kul.

Var hos Johanna igår, var lika trevligt som alltid, och våra söta barn lekte sött tillsammans, Melwin fick in en riktig fullträff med bollen på mitt huvud.

Ska bli skönt att det snart är sommar..............., längtar. Håller motivationen uppe, rörande VV ska väga mig på lördag igen, det har nog gått bra hoppas jag.
image22

Jag har lämnat Saga på dagis precis, tänkte att hon skulle få vara hemma först men chansar tror det kommer att gå bra, ska hämta henne redan kl halv två och åka till Vallla om vädret håller i sig.

KRAM KRAM

Kommentarer
Postat av: jojsan

vilken fin bild å dig och frida=)
Hoppas det gick bra för lilltjejen å dagis.
kram

2008-04-10 @ 18:54:18
Postat av: Åsa

jobbigt med sjuka barn. Peppar peppar så har vi varit friska i typ snart 3 veckor. Det var trevligt på festen, kul att se och lyssna på onyktra människor. Vi ses ha de.

2008-04-10 @ 21:37:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0