Måndag

Haft en skön helg, lugn. Känner mig mer uppåt och glad den här måndagen än förra, kan bero på att examenarbetet flyter på bra, viktväktarna går bra, tränade igår det gick bra. Det är tur att man kan vara uppåt ibland också:) Sommaren närmar sig med stormsteg, känns skönt att det blivit ljusare och mer sol, tror alla mår bara av det.

Saga har sista tiden haft svårt för att somna in på natten, gråt och ropande efter mamma och pappa. Tycker så synd om henne men hon behöver sova och är trött. Barnen vet ibland inte sitt eget bästa tur att de har föräldrar.
image23

image24

image25

I lördags träffade jag alla mina syskon utom Jimmy det var fullt med kusiner hos Jenny och det var mycket kul att ses. Min pappa var också där, han kämpar på, syns att det är jobbigt för honom, tror han kommer komma ur denna skilsmässa starkare än någonsin. Men det är en krokig väg fram tills dess och jag ska försöka stötta  honom så gått det går.

Nu har det slutat regna och jag ska bege mig till förskolan för att hämta min underbara tjej, ibland blir man nästan rädd för sig själv för de starka känslorna som ens lilla barn väcker inom än, skulle inte vilja vara utan dem en sekund känner mig som den mest lyckligt lottade kvinnan i världen ibland, hi hi.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så rund och go hon är lilla saga.
Vad bra att veckan känns bättre=)
jA VI FÅR STÖTTA PAPPA SÅ GOT DET GÅR.
kramar

2008-04-14 @ 17:53:47
Postat av: Jenny

Rund och go liten Saga. Skönt att det går lättare med pluggandet.

kram

2008-04-14 @ 18:33:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0