Snart är det helg

Hej, känt mig konstig hela veckan som om jag ska bli jätte sjuk när som helst. Fått yrsel och det har svartnat framför ögonen några gånger, tror det beror på den stora mat omställningen. Jävligt tufft men det känns som det måste göras nu eller aldrig. Det har inte blivit någon träning i veckan ännu, men kanske idag om jag känner mig bättre i kväll.
image18
I tisdags fick jag veta att jag inte klarat tentan, känns tungt men fick lite perspektiv på mina problem när jag tillbringade en underbar eftermiddag i solen med min söta syster Johanna och hennes underbara lilla kille Melwin. Så nu känns det bättre nya friska tag, får vara glad för att mina problem faktiskt går att göra något åt det är bara att göra det.
image19

Har känt mig lite sur och nedstämd på kvällarna tror det beror på maten också, sörjer att jag inte får äta allt jag vill. Men det är bara att härda ut, snart försvinner väll sockersuget och magsäcken krymper, min man och barn får stå ut med mig så länge.
image20

Trodde Saga skulle bli lite piggare av att klockan ställts om men det har tydligen blivit tvärt emot, skumt. Hon vaknar kl sex och vill gå och lägga sig för natten redan vid fem, vi får verkligen kämpa för att hon ska vara vaken till sex. Det enda positiva med en trött litet barn på kvällarna är att man får massor utav gos...hi hi.
image21

Kommentarer
Postat av: jojsan

Gud så
söt hon är lilltjejen vad stor hn har blivit. Vad lockigt håret är på henne på det kortet när hon sitter i joels knä.
Jobbigt med tentan klarar den nästa gång.
kramar

2008-04-03 @ 19:20:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0