Snart jobbat en hel vecka till!!!!!

I morgon är det fredag, hurra!!!!! Uppskattar verkligen helgen på ett helt annat sätt nu när man jobbar :) Det går faktiskt väldigt bra att jobba, kommer hem skapligt varje dag och kan umgås med man och barn efter Saga sovit en stund efter lunchen. Vi har varit i Tinnis två dagar i rad nu, Saga har så roligt, älskar och bada helt orädd. Vi försöker lära henne att simma, eller flyta med puffar, tror hon kan det snart måste bara lära sig att hålla upp huvudet ungen vill ju dyka under vattnet hela tiden.




Joel har gjort tofs


I lördags fick jag ett mycket trevligt mess från Fredrik min lillasyster Joesefins man nu mera, de hade gift sig på Gotland nere vid vattnet. Blev helt paff, överraskad, lite ledsen men det gick över när chocken lade sig och jag pratade med henna hon lät så lycklig och det var ju deras dag och deras bröllop och det blev som de ville ha det:) Inga ledsna minner här längre, jag får frossa i fotografier och det finns en bröllopsvideo:)

På lördag åker jag och Joel på Iron Maiden i Göteborg, Saga ska sova hos Johanna och Emil, leka med Melwin för fullt som hon är så förtjust i. De är så söta tillsammans, tur att vi ses ofta:)


Saga gosar med Nicklas



Kram på er


Kommentarer
Postat av: JOHANNA

ja en riktigt liten badtjej är hon allt saga=)

Fina bilder så söt så.

Ha det så trevligt i helgen nu.

Ja vi ska ta hand om saga inga problem ja det är tur att vi träffas ofta kramar

2008-07-25 @ 15:16:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0