Måndag






Haft en toppen helg, fylld med lek och skoj, Jennys flickor sov över här lördag till söndag, de går så bra ihop med Saga speciellt Matilda. Vi gick på länsmuseet på söndagen, Felicia och Saga och Joel och Jag tyckte att det var skoj, det blev tyärr fel för Matilda som blev rädd för djud och uppstoppade grottmänniskor, såg väldigt verkliga ut. Blev skraj från början och det gav tyvärr inte med sig och bägraen rann över när vi såg en otäck docka som föreställde den som begravde de som dog under digerdöden, en otäck mask på sig, vi avbröt det hela och begav oss hem i stället:) Vi får pröva igen.







I fredags hade jag en tjejkväll med min lillasyster, vi åt mat på steves och såg sex and the city filmen, var en toppen fredag som jag behöver få uppleva flera gånger. Skönt att umgås utan barn för en gång skull, fast det är underbart när de är med också de leker så bra tillsammans.

Fick vara barnvakt åt Melwin en liten stund i Söndags, Saga och Melwin såg på Pingu tillsammans och lekte jättebra, nästan lättare att ha båda två än Saga ensam, de roar sig så bra med varandra, bästa vänner:) Sen fick Emil och Johanna stanna kvar hemma hos mig medan jag sprang spåret med Frida, tjänster och gentjänster. Sen fick Joel och jag brottom när han kom hem från repningen skulle fira hans kompis som fyller 30¨år, men vi kom endast en kvart sent, bra gjort för en barnfamilj kan jag tycka. Saga gosade med hundar hela tiden och stormtrivdes, som sagt en fullspäckad helg som varit toppen.....







Kramar Jessika

Kommentarer
Postat av: Joel

Det var en toppenhelg. fina bilder men varför är inte jag med nånstans? :-) haha.

puss

2008-06-30 @ 21:21:40
URL: http://www.fatrawmaterial.com
Postat av: jessan

hihi å så söta melle å saga e tisammans ;)

2008-06-30 @ 22:45:06
Postat av: johanna

ja du ahr verkligen ahft fullt up i helgen men det är ju kul ibland=)

Jättfina bilder på barnen så söta så=)

kramar

2008-07-01 @ 07:48:25
Postat av: Jenny

det ser ut som det vart en lyckad helg. jenny

2008-07-01 @ 17:48:36
Postat av: Malin Trygg

Kul att se uppdatering :)

Hoppas allt är bra.

Din fotlänk är klar

2008-07-09 @ 08:45:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0