Nu är det äntligen dags för en uppdatering

Mycket har hänt sen sist jag bloggade, flera veckor till och med månader har gått men nu känner jag ett litet sug igen. Maj månad var full med kalas kusin Melwin blev 2år och kusin Thindra blev 1år min man fyllde 32år, mycket kalas och god mat har maj månad stått för. Sommaren har kommit och Saga och Jag har badat, i Borensbergsbadet, Tinnis och i Roxen hon älskar vatten, det är jätteroligt. Efter hon sovit, ätit eller precis kommit upp från vattnet så säger hon hela tiden bada, bada:)

Joel hade en mycket lyckad spelning som jag var och tittade på förra helgen, hamnfesten de var asgrymma, blev förälskad på nytt i min sexiga gitarrist till man.

Håller på och förbereder mig inför min tenta i morgon, det ska fan gå den här gången men om det inte blir går så är det inte hela världen, jag kan ju göra den igen i JANUARI, skolan får vell vänta:( ska inte ta ut något i förskott, ta sorgen när den kommer och inte innan råder man ju andra bra ide att följa själv, det är ju inte hela världen det finns ju en lösning.

Igår hade syster Johanna och jag en gemensam middagsbjudning för våra föräldrar, var lyckat kändes konstigt att de kom och gick vid olika tider, följdes inte åt, räknar med att det tar ett tag att vänja sig vid skilsmässan. Pappa tycker det är tungt, men vill kämpa vidare och tacka fan för det!!!!!!!!!

Johanna och Emil och Ella har varit med i tidningen ett jättefint repotage som berörde mig djupt, om sorg, saknad, hopp och styrka att våga se framåt.

Måste lägga in lite bilder på min stora tjej som blir hela ett år och fem månader snart, vad fort det går hon pratar mer och mer förstår mer och mer, min bebis har blivit en liten flicka.











Kommentarer
Postat av: jessan

Gud så söt hon e lilla skruttan!

2008-06-08 @ 21:30:40
Postat av: jojsan

Kul att du har börjat blogga igen.

Hon ser såm stor ut tjejen.

Skönt att tentan kändes bra kramar

2008-06-09 @ 11:00:47
Postat av: Malin Trygg

Det var på tiden haha

2008-06-09 @ 20:49:31
URL: http://tesstrygg.blogspot.com
Postat av: Jenny

Hon ser så stor ut Roligt att du har börjat igen.

hörs imorgon

2008-06-09 @ 21:26:33
Postat av: Jenny

vad stor hon är. Roligt att du har börjat igen.



kram

2008-06-09 @ 21:27:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0