Snart är det juli????

Tycker tiden går så fort just nu, dagarna bara springer fram och inget blir gjort rörande examenarbetet, har fått jobb redan nu minst tre timmar varje dag på Lindex, städar på för fullt. Tänkt att jag ska jobba med min uppsats den övriga tiden som saga är på dagis, ska nog göra upp ett schema som jag måste följa varje dag, ett tips från storasyser, blir lätt att man gör massor utav annan, städa, diska, surfar eller bloggar:)

Har skrivit kontrakt idag, lönen är inte fy skam, 106kr tror det är min timmlön som blivande lärare också. Helgen har varit bra, började med midsommarfirande ute i Hulta hos Fridas goa kille Albin, god mat, trevliga vänner och lekar. Saga var en ängel hela kvällen stormtrivdes hos alla killar. Var enda barnet och gjorde succe, tror de övriga fick bebislängtan:)











I lördags firade familjen Silfverstråle Matilda, vi åt lunch och fikade tillsammans, sen åkte Joel hem och tvättade jag stannade kvar och passade på att umgås med minna systrar som också bestämt sig för att hälsa på hemma hos familjen Eriksson.

I Söndags blev jag firad hemma hon Carin, god mat och efterrätt, Saga åt och var glad imponerade på farbror Paul och Julia med sitt ordföråd, prata kan hon.

Senare på kvällen åket vi hem till en tjej som heter Malin och hennes dotter tess 7år, Joels kompis hon hade gjort fina smycken till Saga som vi köpte till väldigt bra pris. Saga var i sjunde himlen när hon fick klappa på kattungen, ögonen bara lyste upp och hon tittade på mig och sade "mamma jag klappar katten" en mening, fattar ingen ting hon kan verkligen prata, var jättestolt.


I går hälsade jag på min mamma en liten stund, en eftermiddagskaffe tillsammans och imponerade med att saga kan säga "snippa" :), kommer aldrig låta lika gulligt som snopp men ett näst intill likvärdigt ord :)


Söt bild på Johanna och Emil

Kommentarer
Postat av: johanna

vilka fina bilder på charmtroller snippa lät jättebra så gulligt så hon börjar verkligen bli stor nu kramar

2008-06-25 @ 15:05:26
Postat av: jessan

va söt hon är er lilla tös å det var verkligen ett bra kort på E å J! Kram

2008-06-25 @ 20:43:02
Postat av: Malin Trygg

Meeen, Tess blir 6 år snart ju haha

Skönt att du uppdaterar lite tycker jag :)

2008-06-28 @ 07:32:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0