För lite studier

Flykt från mina studier fortsätter. Idag har jag ägnat dagen till att sitta i telefon med tele 2 som jag nu mera hatar. Vi beställde nytt bredband därifrån för en månad sedan. Eftersom inget modem dykt upp ringde jag för att dubbelkolla att allt var som det skulle. DET VAR DET INTE. Tydligen blev det fel när avtalet spelades in och därför är det inte giltigt de kan inte lyssna på min ljudfil, tydligen. Detta upptäcktes troligtvis direkt efteråt men dumhuvudet som hade hand om det hela ringde inte upp..., Vårat ander abonnemang går ut vid månadssiftet men som tur var kunde uppsägningen hävas phu....., Livet utan internet är inte möjligt när man gör alllt på nätet nu mer hi hi.....

Sedan var jag på VV, inte speciellt roligt men känns bra, nu ska vågen bara visa - spelar ingen roll om det är ett hekto mindre ska det vara. En lunch på stan blev det efteråt, pasta ganska okej. Sen åkte jag hem och pluggade, till halv tre. Åkte och hämtade Saga på dagis för att sedan åka ut till IKANO, köpet två par skor, tyvärr var de ena för små, ska byta i morgon. Handla masssor utav nyttig mat, nya recept ska lagas. Saga tyckte inte det var speciell roligt och var mycket missnöjd i butiken. Men när vi kom hem blev hon glad. Tyvärr ingen middag men gröt i stället och två bajs blöjor på det sen var det dags att gå och lägga sig:)

image14

image15
Pott träning, dags att börja i god tid.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fullt upp idag för dig.
Jobbigt med strul ofta det blir så tycker jag.
Vad duktig hon är lila saga sitter fint på pottan=)

2008-03-26 @ 22:09:48
Postat av: johanna

var jag som skrev kommentaren=)

2008-03-26 @ 22:10:22
Postat av: jenny

V ad sött hon är på pottan. kram

2008-03-27 @ 07:46:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0