Helg

Älskar helgen för då är min älskade man ledig från jobbet. Vi umgås mycket tillsammans alla tre och det är jätte mysigt. Blir tyvärr inte så mycket på vardagarna. Joel jobbar, Saga är på dagis och jag pluggar. Efter dagis blir det mest uppdelning, jag lagar mat Joel passar på att krama på Saga.
image16

Tyvärr vaknade Saga redan kl fem i morse, jätte jobbigt, Joel skulle ha sovmorgon men jag bad honom ta hand om Saga vid kl sex, sedan låg jag vidare till ungefär sju. Sen blev det frukost, träning, klippning, matlagning, lite MAXI, bad och Buzz spel och massor utav bus med Saga.

image17
Ska träna i morgon med Johanna igen, det går bra känner mig motiverad till en förändring, för att jag vill inte för att jag måste. Hoppas jag vill lika mycket om en vecka:) Är bjuden på mat hos Joels mammas vänninna i morgon kl två, ska vägra fika peppar mig själv redan nu.

Joel och jag ska redan gå och lägga oss är så fruktansvärt trötta...., dagen har varit lång. KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0