Nu är påskhelgen snart slut:(

Igår tränade jag duktigt med min syster, körde ben känner mig lite mör idag. Vi ska prova på att träna bodypump på tisdag kl sex, hi hi. Ska bli roligt, känns som vi kanske är på väg att komma igång nu. Jag vill ju ner i vikt, ganska uppenbart för dem som träffat mig..., Har absolut inte tänkt på vad jag ätit på ett tag och det börjar kännas, men på onsdag ska jag gå till VV med en vän. Har prövat förut men det sakadar inte att pröva igen. Känner mig väldigt motiverad, vikten måste bort det finns inget som är postitivt med en massa övervikt, bara negativt. Men om jag går ner i vikt kommer jag att, orka mera, må bättre, känna mig snyggare och mer bekväm, leva längre, bli gladare och vara en bättre förebild för min dotter. Känns som det är nu eller aldrig.

Någon gång i framtiden vill vi kanske försöka få ett syskon till våran Saga, men så länge jag väger så här mycket kan jag inte utsätta min kropp för en graviditet. Det finns en risk att det blir kejsasnitt igen och mitt blodtryck var jätte högt under operationen, fick ta blodförtunnande sprutor efteråt för att minska risken för blodbropp. Har hört talas om människor som dör under opration av blodpropp
Minnen från förr


Igår klippte jag håret på Saga lite grann, har vuxit jätte mycket och tänkte det var dags för lite trimmning, det gick förvånadsvärt bra. Syns inte så mycket men det ska det ju helst inte om man är tjej:)

image6

Idag var det min tur att sova, gick upp kl åtta kände mig tröttare än kl halv sju då jag var uppe och hämtade tvätten. Saga har lekt superhjälte nu på morgonen, tyvärr slutade det i att hon stod på huvudet, blev jätte ledsen svimmade nästan och somnade i pappas famn direkt efter hon ligger nu och sover och Joel tar ett bad. Vi sak till farmor Carin idag och träffa Paul och Julia, ska bli roligt, Saga älskar katterna stina och sixten som också bor där.
image7

Kommentarer
Postat av: jojsan

Ja visst känns det bra att vi ahr kommit igång med träningen jag med behöver bli bättre på ätandet också.
Vad liten hon är saga så söt.
Hihi fin supertjej=) HIHI rolig lek.
Jobbigt att hon blir så ledsen att hon nästan svimmer när hon blir ledsen stackarn.
Kramar

2008-03-24 @ 14:33:21
Postat av: Jessan

Gu så SÖT hon e lilltjejen!
Har ni gjort bra, tihi ; )
Duktiga ni är som tränar hårt..kul sen när man ser resultat!!
Kramar

2008-03-24 @ 17:00:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0