En ny dag....

Varit lite off, inte boggat så mycket funderat på att lägga ner bloggen men med viss uppmuntran från min man ska jag göra ett nytt försök. Livet går lite upp och ner, svårt att skriva när man är låg...., det är kanske då man borde göra det igentligen.

Veckan som varit har varit lugn, vi har röjt i källarförådet i helgen, tagit fram en docksäng till Sagas docka,, som bilden nedan visade vad som hände....




Idag är det ett år sedan min lillasyster födde sitt andra barn, tyvärr hade hon dött i sin mammas magen i slutet av graviditeten, av plötsig spädbarnsdöd. Vi har idag tillsammans med Ellas familj, min syster, hennes man och deras son, Ellas storebror haft en minnesdag för Ella. Den har varit känslosamt,  det kommer alltid kännas så fel att hon inte lever här hos oss, hos sina föräldrar.









Kärleken till Ella och Melwin har väll gjort att min syster och hennes man i alla fall försöker pussla ihop sitt hjärta som krossades i tusen bitar för ett år sedan. De kämpar på, har inget val, försöker se fram emot det som livet bär med sig, vid sidan av sorgen över sin älskade dotter. År glad över att vi varit tillsammas idag, känt mig lite närmare Ella.





Kommentarer
Postat av: johanna

tack för idag! är så glad över att ella har en sådan fin moster som du är=)



lägg inte ner bloggen så kul att läsa den.



kramar

2008-09-07 @ 17:50:45
Postat av: jessan

håller med johanna..lägg inte ner bloggen!!!

å va fina bilder!

söt hon e lilla Saga!

Klart man ställer upp på en av sina allra närmaste, du behöver inte vara orolig att ja ska överge din syster ; ) d gör ja aldrig! Kram på dej!

2008-09-07 @ 19:52:58
Postat av: Jenny

Jag tycker också att du inte ska sluta blogga.



kram

2008-09-08 @ 17:18:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0