Snart dags för slutpraktik

Snart är det dags för min sista praktik på lärarprogrammet om allt går som det ska tar jag min examen till jul/nyår. Är mycket nervös, ska under fyra veckor bli bedömd av en annan lärare hur pass bra lärare jag kan tänkas bli. Börjar om en och en halv vecka. Sover jättedåligt just nu alla tankar bara snurrar runt , runt är så fruktansvärt trött.......

Joel ska i helgen spela in en skiva tillsammans med en kompis till honom, han ska vara sologitaristen, kul tråkigt att det tar hela helgen:(


Nästa helg flyttar min lillasyster Johanna då ska hennes son Melwin sova över hos mig, ska bli jättekul, tror vi ska ha en heldag alla fyra, Jag, Joel, Melwin och Saga, lite busfabrik, Mac Donals och kvällsmys, tror min man måste få frikort rörande flytten, måste hjälpa mig med Melwin och så vill hanl jättegärna vara med och pröva hur det känns att vara tvåbarnsföräldrar:). Det är ändå så många som hjälper till:)

En helt vanlig vardagskväll hemma hos oss med middagslagning och lek i Sags rum.....





Kommentarer
Postat av: jojsan

klart joel slipper flytten han får hjälpa dig med melwin=) komer gå bra på praktiken men förs tår att du är nervös.



kramar

2008-09-10 @ 16:09:53
Postat av: jessan

Önskar dej all lycka till på praktiken, kommer gå strålande!! Kram å trevlig helg

2008-09-12 @ 18:25:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0