Påskhelg:)

Vad underbart att fint vårväder har kommit, utan solen hade jag blivit helt knäckt. Min dotter sover väldigt dåligt just nu, tror hon lider av nattskräck, vaknar flera gånger per natt och är väldigt ledsen och upprörd. De senaste två nätterna har varit relativt lugna, hon har sovit brevid sin pappa och jag har mer eller mindre känt mig medvetslös när jag sover, så trött. Igår blev det en tidig kväll för mig halv nio och vaknade nu vid sju. Känner mig piggare än på länge,skönt hoppas känslan håller i sig hela dagen.
Leker att vårat lilla syskon har kommit:)

På lördag går jag in i vecka 34, helt sjukt snart är bebisen här. Konstigt att det kan kännas lika overkligt andra gången. LÄNGTAR......,

v33


Har träffat mina syskon och syskonbarn ganska mycket sista tiden, varit jätte roligt våra små barn trivs så bra tillsammans. De blir den nya barngruppen nu när SAGA ska sluta dagis 1maj. Sagas stor idoler är ju henne äldre kusiner Felicia och Matilda.



Saga

Thindra

Tjejfest hos mamma 3/4,  passade på att ta kort tillsamman med mina syrror. En mycket trevlig kväll, gick till L`orient och tittade på min kille som spelade där med sitt band. Vi gick strax efter de började, inte för att det var dåligt men klockan hade blivit mycket, och bebisen i magen tyckte det var lite för högt:) Det jag hörde var bra. Han spelar igen den 25 april på strandgatan 2, skulle vara roligt att se...............

Josefin och jag

Jenny och jag

Johanna och jag

Badrumet är fortfarande under renovering, vi har toalett i kopplad men det är som att sittta i en bunker, hoppas den blir klar till nästa helg. Skulle vara så skönt.

kram

Kommentarer
Postat av: johanna

jAG TÄNK SNART HAR ERAN LILA BEBIS HOS ER UNDRA VAD DET ÄR FÖR LITEN FILUR =)

sTACKARS SAGA SOM SOVER SÅ DÅLIGT OCH ER MED.

HOPPAS DTE BLIR BÄTRE SNART.

KRAMAR

2009-04-10 @ 20:22:21
URL: http://gosjojos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0