Bröstmjölk?

Min bröstmjölk har tagit slut............, haft jättemycket Elin har gått upp nästan 2kg sen hon föddes med att endast äta på mig. Men sista dagarna har det inte fungerat, som tur är har jag mjölkfri moderskapsersättning. Nu har Elin i två dagar endast velat ha flaskan. Hon gråter vid bröstet och blir arg och frustrerad. Så idag är det slutammat, inte för att jag vill............, men vad ska man göra när kroppen vill. Känner mig lite ledsen och nedstämd över detta hade gäran fortsatt några månader till. Man får vara glad över att man kunnat amma iöver huvud taget.........., det finns faktiskt vissa som inte kan det. Vända det negativa till något positivt..........., nu blir ju Joel mer delaktig i Elins liv då det just nu mest kretsar kring mat:)

Idag har jag haft en underbar dag, den bara flög fram. Vi har badat i Tinnis tillsammans med Josefin och hennes flickor och Johanna och hennes pojkar. Melwin och Saga var för gulliga tillsammans, han ser redan efter henne Kommer vara bra att hon har honom som beskyddare i framtiden.

Joel och jag har precis sett på film......, Joel uttryckte att det skulle nog vara kul med en grabb............, kanske värt att göra ett tredje försök någon gång i framtiden. Det är kanske inte helt färdigt ändå. Han trodde inte heller att det blev så mycket jobbigare med tre barn mot två.

Imorgon blir det bada av igen..........., joel är ledig från jobbet fredag och måndag nästa vecka passa på och mysa tillsamman extra mycket nu i några dagar.

kram


Kommentarer
Postat av: jojsan

jobbigt med amningen konstigt att den bara försvinner din mjölk.

Klart vi ska ha en tredje någon gång kramar

2009-08-07 @ 19:37:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0