Helg

Igår hade vi en underbar dag i Borensberg. Jag badade för fullt med Saga medan Joel läste bok i skuggan och myste med Elin. Med oss hem hade vi Matilda, det var verkligen jätteroligt att ha henne här. Väldigt länge sedan..........., hon är så go med Saga en toppen kusin. Vi grillade på kvällen sen såg vi film och åt lite gott. På morgonen vart det guitarr lektion.













Joel och jag har lyckats samla på oss ett skräprum, vi bor ju i en fyra och kände att nu var det dags att utnyttja alla rummen. Tack vare våra underbara föräldrar kunde vi ha barnvakt åt våra två flickor. Saga åket med morfar och morbror jimmy till Busfabriken, sen fick hon sova över tillsammans med kusinen Melwin. Jag åket dit och lämnade lite sovgrejer och hon var helt sprallig, överlycklig över övernattningen, hi, hi. Hon älskar verkligen sin morfar. Min kära mamma tog hand om Elin i fem timmar och det hade gått bra. Hon fick känna på vår lilla tjejs humör, skrika kan hon, som tur är blir hon lugn relativt fort och hon kan vara väldigt glad också.

Joel och jag har röjt och fått i ordning, lite kvar tills i morgon bitti, hoppas Saga blir glad över sitt nya lekrum.

kram

Kommentarer
Postat av: jenny

tack för barnvakten. Spännande och se hur rummet blev.

Kram

2009-08-09 @ 10:48:17
Postat av: johanna

ska bli spännande att se rummet.

Våra barn har verkligen haft roligt ihop.

kramar

2009-08-09 @ 13:16:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0