Lek i skogen

I söndags var det klippardag, klippte syrrans kille och Melwin. Han var jätte duktig och blev jätte fin. Jag klippte även tre söta tjejer som också bor i Linghem. Efter det var klart fick jag god lunch hos Johanna. Hade med mig hela familjen till Linghem och vi tillbringade eftermiddagen i skogen. Våra stora barn 3 och 2,5 sprang nästan 3km, vi vuxna han nästan inte med. Det var jätte trevligt, roligt gav verkligen mersmak.







I måndags lekte jag med Johanna igen och den här gången var Josefin och hennes två söta flickor ocskå med. Vi var ute på eftermiddagen vilket var jätte roligt.

Har börjat utnyttja öppna förskolan vilket visat sig vara en succe. Idag var det träff  valla skogen mellan halv tio till tolv. Vi var med, det var många barn och föräldrar. Grillades korv och plockades blåbär. När vi kom  hem gjorde jag lunch sen gav vi oss ut igen. Kände för att motionera, det blev en svettig tur i skogen då jag gick vilse. Men vi kom ut ur skogen och hem igen:)







Imorgon blir det öppna förskolan på förmiddagen och kanske stan på eftermiddagen, ska hämta Elins mat på apoteket.

trött mamma
kram

Kommentarer
Postat av: jenny

fina pyjamasar. Kram

2009-08-26 @ 08:10:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0