Morgonpigg SAGA

Tyvärr har min morgonpigga unge blivit ännu morgonpiggare, hon vill upp kl sex................., tycker det är aldeles för tidigt då jag är uppe tre gånger per natt och har hand om Elin. Men hon ska upp......., till varje pris. Vet inte om hon vaknar av att joel ska till jobbet, eller att jag är uppe och gör mat till Elin. I vilket fall så är det inte  kul:( Jag vägrar gå upp innan kl sju så SAGA är missnöjd, vilket hörs.


Veckan har flytit på bra, följde med johanna och hälsade på en kompis till henne i Måndags vilket var jätte trevligt. Vill  verkligen ses igen.

Nya livet känns i kroppen, motion dör ju ingen  av men det gör kroppen trött och mör. Något positivt är att jag sover riktigt gott.

Idag ska jag hem till Johanna och leka vilket ska bli jätte kul

kram

Kommentarer
Postat av: johanna

vet hur det känns att vakna tre gånger per natt och gå upop klockan 06 men här är det minstingen som är jobbig om nätterna.

Får sova när de blir äldre som du sa hihi, kramar

2009-08-19 @ 19:42:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0