stockholmsresa


Söta Thindra

Kusinerna har gömt sig........, här sitter de tilsammans.

småttingarna sover

I onsdags var jag hemma hos min mamma med barnen och Josefin kom förbi med sina söta flickor, de lekte en del.

Torsdag till fredag bodde joel, jag och Elin på hotell i Stockholm tillsammans med Johanna och Emil. Vi  gick på Gröna Lund........., en tripp vi alla kunde varit utan. För mycket folk, det gick inte att åka något, köerna var alldeles för långa. Men vi  hade en toppen resa ändå. Elin var världens snällast bebis..........., hon märktes knappast. Sov och sov både i vagnen och i bilen. Roligast på resan var bilfärden till Stockholm och när vi körde runt som dårar i Stockholms Ciyt..........., tur att man har nära till Skratt och att vi alla hade humöret på topp............, det behövdes då vi fastnade i en och annan flaskhals innne i Stockholm.


Joel och Elin på hotellrummet

Ska ut och äta en bit mat

Johanna får en kärlekspuss

Syrran och jag
Elin Sover i hotellsängen

Saga sov hos sin moster Jenny och det hade gått bra..........., min kära mamma passade henne en stund under fredagen då Jenny skulle gå ut med sina tjejkompisar. Min kära dotter är väldigt bestämd och tror hon bestämmer allt och vill alltid vara i centrum. Hon har väldigt svårt att dela med sig både av tid, uppmärksamhet och saker, en typisk tvååring med andra ord.

Pengarna har verkligen sinat den här månaden redan..........., inte bra. Det har varit alldeles för roligt att handla barnkläder till Elin och Saga på rean så klart men det blir en del när man slår ihop allt. Nu för det snåla livet ta vid, ska gå ner i vikt kommer någ tvinga mig att bli mer ekonomisk.

Idag blir det en hemma dag med tvätt och städning måste ju också göras......................., kram på er.

Krokodil på land


Kommentarer
Postat av: johanna

tack för en trevlig resa!

Ja pengarna bara försvann kan man säga nu ska vi bli mer ekonomiska och gå ner i vikt jippi.

fina bilder på söta tjejer.

kramar

2009-08-02 @ 12:30:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0