influensan

Då har familjen Silfverstråle drabbats av influensan.........jätte tråkigt. Det passar väll aldrig att vara sjuk men just nu passade det verkligen inte. Vi hade en jätte rolig 30 år fest att gå på i lördags, sket sig. Jag hade fått lite extra jobb tors, fred den här veckan men det sket sig. Nästa vecka kan jag inte jobba pga. tentan, hoppas nu på att jag kommer känna mig frisk tills på tidsdag då jag ska börja, är bättre men har så fruktansvärt ont i halsen, känns tungt att andas. Hatar att sova när man är så täppt.

Saga är också sjuk, sov dåligt i natt och har hög feber lite mindre idag under dagen men nu hade hon lite över 39 och börjar bete sig hängigt. Hoppas hon sover bättre och att hon kan gå till förskolan nästa vecka annars måste joel ta vårda barn måste sätta tentan för i helvete...

Deppigt här hemma men tror på ljuset i tunneln man är ju inte sjuk för alltid..........

Kram

Kommentarer
Postat av: johanna

era satckare tycker så synd om er.

Ja nu passa dte ju verkligen inte att bli sjuka.

Sakanar er ju nu var länge sen känns det som hoppas ni kryar på er ordenkligt nu.

kramar

2009-02-01 @ 18:09:35
Postat av: jennny

inte alls roligt att vara sjuk. och när man aldrig tycker det går över. kram på er och krya på er.

2009-02-01 @ 22:07:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0