Sportlovsvecka

Veckan började toppen, klarade tentan känns gött. År stolt över mig själv. Nu har jag ca två veckors jobb kvar på examenarbetet, få det behandlat sedan är jag klar. Har inget städjobb i veckan känns okej, har passat på att umågås med små syrrorna och syskonbarnen. Vi var hemma hos josefin i måndags och det var jätte trevligt:)

Vi sover bättre på nätterna Saga vaknar inte förrän vid fem, då vill hon upp men det är bättre än mitt på natten:)
Inatt vaknade jag av att joel låg brevid mig och kved av smärta, han hade jätte ont i ryggen. Har fått tid hos kiropraktor i morgon kväll, hoppas dem kan hjälpa honom. Det gör ont att både sitta, ligga och gå......, men vi vänta och se.


Saga har fått vara hemma idag med mig, Frida kom förbi på förmiddagen och vi hade trevligt tillsammans, hon blev klippt och umgicks lite med SAGA länge sedan vi lekte tillsammans. Jag fick ett jättegulligt kort av hennen:) gjorde mig glad.

Nu  väntar jag på lite böcker från universitets biblioteket och hoppas jag kan komma igång redan i morgon med examenarbetet jag är laddad:)

Graviditeten går bra, har inte lika ont i fogarna på dagarn nästan värst på morgonen efter jag sovit är i v 26 nu snart är det dags......, känner mig stor och tung nu vi får se hur jag ser ut i maj.....

Sista bilden på SAGA i magen




kramar

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är så duktig=)

tänka att snart har du din examen skönt=)

hoppas det går bra med examensarbetet nu.

Stackars joel så otur med ryggen hoppas det hjälper imorgon hos kiropraktorn.

hihi vilken mage långt ner var den i alla fall.

kramar

2009-02-18 @ 19:19:46
Postat av: Anonym

var jag som skrev

2009-02-18 @ 19:20:12
Postat av: johanna

2009-02-18 @ 19:20:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0