Tentadags

Har börjat med min hemtentamen, fick tillgång till den i tisdags, två stora frågor och all litteratur från kursen ska användas. Satt på biblioteket en stund i går men min hosta och rinnande näsa gjorde det lite obekvämt för de övriga besökarna:( Skulle vara bra att sitta hemma och plugga i stället behöver skriva en del på datorn och så, vi får se studiero finns absolut inte här hemma.

Joel värkar slippa influensan i alla fall, han är endast förkyld och tur det. Saga är fortfarande sjuk, feber i natt och 83,3 nu på morgonen, hennes humör är inte det bästa men hon har inte ätit eller sovit speciellt bra i en hel vecka nu, synd om henne men samtidigt blir det tyvärr lite tröttsamt. Hon orkar inget, vill inget, gråter och gnäller det är inte lätt att vara liten och sjuk......, Hon har blivit lite mammig de sista dagarn då jag blivet friskare. Hoppas min lilla tjej blir feberfri och sitt gamla glada jag, det behöver vi alla tre.


sjuk saga lever på glass.....

kram ser fram emot helgen hoppas vi alla är friska.

Kommentarer
Postat av: jojsan

hoppas tentan går bra.

hoppas saga kryar på sig snart så synd om henne och jobbigt för er med sjukt barn.

kramar

2009-02-04 @ 10:19:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0