Graviditetskrämpor

Hade helt och hållet glömt bort hur ont foglossning var......, hoppas det lugnar ner sig eller upphör helt som det gjorde när jag väntade Saga framåt slutet. Tar på psyket att ha lite småont hela tiden, sover dåligt pga. att det gör ont att vända sig.
Saga är väldigt närgången på nätterna ligger och håller om mig, nära, nära underlättar inte heller sömnen. Ser fram emot helgen nu när man går upp kl sex för att åka och jobba några timmmar:)

Det har aldrig varit några problem att lämna Saga på dagis bara att få med henne hem, då blir det gråt och skrik, känns lite små frustrerande, jag längtar efter henne hela dagen och hon vill inte ens följa med hem......., min dotter älskar dagis.


Älskar sin nya borrmaskin

Trött tjej, dags att gå och lägga sig


Kommentarer
Postat av: johanna

hoppas foglossningen går över jobbigt när man har ont när man ska sova det saknar jag inte men jag saknar magen lite grann.

SÖT hon är i nya kläderna kramar

2009-01-21 @ 19:34:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0