Hälsat på i Linghem

Skönt med helg, tyvärr vaknade Saga jätte tidigt i lördags kl 3 och vred och vände sig oroligt till 6 då joel gick upp med henne. Jag sov vidare till halv nio, det behövdes.

Vi åkte till min syster Johanna hennes man och Melwin och Wilgot, jag klippte de stora killarna i familjen och sen åt vi jätte god mat. Våra stora barn leker så otroligt bra tillsammans de hade verkligen jätte roligt och det är roligt att titta på dem när de leker. Både Joel och jag fick mysa med Wilgot som var en sovande bebis hela tiden medan vi var där, grymtade lite pga magont.



Åkte hem ganska tidigt vi var trötta alla tre i familjen, kom i säng tidigt i går och Saga sov bättre i dag till halv åtta, helt godkänt.

Ska städa och tvätta nu på morgonen, mindre roligt men skönt när det är gjort.


kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack för igår var jättetrevligt=)

kramar

2009-01-25 @ 17:46:00
Postat av: Jessan & Milo

KUL att du börjat om..massa mysiga bilder! Kram

2009-01-27 @ 17:11:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0