Nu har jag äntligen bestämt mig...., det blir en blogg:)

Mycket har hänt sen sist, en kort resume; Jag klarade av praktiken det var roligt och gick bra, skolan är slut men jag har inte riktigt hunnnit klart med examenarbetet man det ska bli klart innnan sommaren kommer. Livet har flytit på nästan som vanligt en sak är annorlunda vi väntar liten:) Ett till barn ett syskon till SAGA, är i v 22 och beräknad nedkomst är i slutet av maj. Det känns jätte roligt, speciellt efter att min lillasyster fick sin efterlängtade Wilgot, det ser så härligt ut:.




Saga gosar med nya kusinen Wilgot

Lite graviditets krämpor som sammandragningar och foglossning vid ansträgning, börjar lära mig vad jag bör undervika. Jobbar lite extra som städare just nu i väntan på bebis, sen blir det föräldrarledigt och förhoppningsvis lärarjobb efter det, men vi tar en dag i taget. Har kommit på att det inte lönar sig att oroa sig för pengar, tid, sysselsättning ingen vet vad framtiden visar, därför är det bäst att vara närvarande här och nu medan man lever och har det gott.

Vi hade en underbar nyårshelg tillsammans med mina syrror deras män och barnen, tyvärr fick johanna och Emil åka hem...., slempropp och lite värkar gjorde dem lite oroliga för att föda mitt i urskogen........Melwin stannade och jag fick vara hans extra mamma det var jättemysigt min syster och hennes man har verkligen en toppen son ett riktigt charmtroll. Jag fick kramar och gos och uppmärksamhet i två hela dagar från honom annars är det bra mamma och pappa som gäller förutom SAGA förstås.

Gott nytt år!!!!




Kusinerna Melwin, Saga och Thindra

Saga har hunnit fylla två år den 12 januari och har firats av joels familj och min familj och på dagis och av mamma och pappa:) Det har varit jätte lyckat och hon har fått många fina presenter.

kalas med farmor och Paul och Julia

Födelsedags morgon

Nya molly böcker



kalas med mormor, morfar, mostrar, kusiner, morbröder huset fullt 15 personer

slappar med pappa.)

Kommentarer
Postat av: Joel

kul att du börjat blogga igen :-)

puss.

2009-01-18 @ 18:33:47
URL: http://www.fatrawmaterial.com
Postat av: Anonym

bara att du har börjat igen. Hon ser så stor ut. Tack för senast.



kram

2009-01-18 @ 18:56:23
URL: http://jenerikssson.blogg.se/
Postat av: jojsan

jippi roligt att du med bloggar=)

vilka fina kort=)

kramar

2009-01-18 @ 20:45:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0