En heldag på landet

Idag har vi varit ute hos Joels pappa och hans fru, en heldag på landet. Det har varit jätte trevligt och Saga har mått som en liten princessa. Nu är det skönt att regnet är borta så man kan börja vara ute lite igen:) Det är Joels sista semestervecka så det gäller att passa på.

Söt dotter i bilbarnstol

Andra söta dottern i bilbarnstolen

Elin är troligtvis också mjölkprotein allergisk, just nu håller jag på att göra mig själv mjölkfri då jag ammar. Snart en vecka nu och jag har redan märkt resultat. Hon sover betydligt mer både på dagarna och på nätterna vilket är skönt. Hennes utslag i ansiktet och på kroppen har minskats och hon har inte lika mycket kolik. Det ska bli väldigt intressant att se vad som händer framöver, då det tar ca två veckor till innan all mjölprotein är bort från min kropp. Tycker det går bra än så länge.........., känner mig mycket motiverad av att Elin är betydligt lugnare och framförallt gladare.

Glad nakenfis

Joels nya roll som lekfarbror

Saga har slutat med blöjan på dagarna potträningen går som en dans, är så stolt så. Blöjan är på på natten och vid nummer 2, men det tar vi längre fram, när hon ber om det eller när vi märker att hon är redo.

Snart är det dags för min 30 års fest ska bli kul med kalas då jag inte har firats ännu av familjen och vännerna. Lite tips på födelsedagspresenter. Presentkort på Ikano, make up store, massage, fotvård. Ny kamera, kläder, trosor, väskor blir glad för allt, kul när någon annan handlar något fint åt en.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Elin ser nöjd och glad ut bra att det ger resulltat

2009-07-14 @ 22:29:50
Postat av: johannna

skönt ett elin är bättre=)

så söta dem är flickorna vilket smile hon redan har lilltösen hiih.

Kul med din fest snart ska nog hitt apå något bra ska du se

=) KRAMAR

2009-07-14 @ 22:52:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0