Joel börjar jobba

Första veckan då jag ska ta hand om mina flickor själv. Det har verkligen varit toppen att vi varit två i nästan sex veckor. Tror jag kommer få till en bra vardag för mig och mina flickor, måste bara planera. Saga sover lite oroligt just nu, vaknar en tre gånger per natt och Elin vaknar några gånger hon också, blir helt slut. Som tur är är det joel som går upp och stoppar om Saga, jag är uppe nog med Elin:)

Elin fem veckor

Saga fem veckor

Våran Elin har blivit en ny bebis sedan jag har slutat äta mjölk, då menar jag all mjölk. Det går bra mycket att tänka på när man ska äta ute eller tillsammans med andra, men hemma går det fint. Får mycket gratis tack vare att Saga är mjölprotein allergiker. Vi får se vad blodprover visar längre fram på båda barnen, ska bli skönt att få deras sjukdom bekräftad.

Ska väga Elin på onsdag, hon väger nog 5,5 och är minst 57 lång, växer snart om Wilgot.............., hi hi.

Veckan är ganska lugn har en stor 30 års fest på lördag att ladda inför, hoppas på fint väder. Kram

Kommentarer
Postat av: jenny

Dom är inte lika... och så är en lite mer rundare.

kram

2009-07-20 @ 19:01:22
Postat av: johanna

det kommer at gå bra hemma.

de är ju inte alls lika tycker jag.

kramar

2009-07-20 @ 21:31:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0