Lekdag

I lördags hade jag min 30 års fest, den var mycket lyckad fick fina presenter av familjen och vänner. Speciellt tack till min stora syster som lät mig vara hemma hos henne och att hon och gubben hennes städade upp efter oss. Vi får ta den där bion på söndag kanske?

Igår var vi på 1års kalas hos ett par kompisar till Joel, det var deras son som fyllde år. Det fanns en hoppborg och Saga var i sjunde himmlen hoppade för fullt. Det var en fyraårig pojke som blev lite småförälskad i Saga, boxade, pussade och jukade på henne. Det hela slutade i tårar för Sagas del och hon blev kallad fegis av killen.

Johanna med familj var också här och lekte igår, var mycket trevligt som vanligt. Umgicks en stund med Emil, som är utnämd till min "bästa vän" numera då  johanna var och klippte sig, Blev jätte snygg i håret.

Gullig

Tv - paus


Idag har jag lekt med josefin och hennes två flickor........, gått jättebra. Våra stora tjejer lekte jättebra tillsammans för en gång skull. Josefin och jag satt och myste med våra små i soffan och ammade om vartannat. Livet med liten bebis är allt för mysigt.


Vackra flickor

Söta kusinen Alva

Elin 7veckor

Saga 7veckor

På torsdag blir det resa till Stockholm och övernattning på hotell, ska bli kul. Hoppas Elin har en toppen dag, varit lite sisådär i två dygn nu..........., mycket vaken på natten mellan ett och fyra, bajsar och pratar för fullt. Hoppas på en bättre natt idag.

Nu är det dags att krypa ner i sängen så jag får sova några timmar innan det är dags för mat.

kram

Kommentarer
Postat av: johanna

finabilder nu drar vi till stockholm sak bli så skönt och trevligt.

Saga och elin var mer lika nu tycker jag så söta båda två.

2009-07-30 @ 08:41:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0