Snart helg

Första veckan tillsammans själv med mina flickor har gått över förväntan. Elin är ju betydligt lugnare än innan men när hon blir arg så blir hon fruktansvärt arg. Hon skriker för fullt och byter ansiktsfärg.........., blå, det är lite skrämmande men vi har blivit vana. Saga brukar stå brevid henne i babysittern och skrika till mig "mamma Elin blir blå nu kom och ta upp henne" Det är ju  inge fara för Elin men det ser skrämmande ut och det är inte bra om hon inte lugnar ner sig och skulle svimma.




Lite morgon gos i soffan


Tittar på TV tillsammans




Saga saknar sin pappa..........., märks då hon i veckan har fått öva på att vänta på sin tur, inte så jätte populärt. Dagarna har gått fort då jag hållt mig sysselsatt med att umgås med vänner och familj. I måndags kom Frida förbi och lagade lunch till oss. I tisdags kom Charlotte förbi och underhöll Saga medan jag lagade lunch, senare på dagen kom johanna med familj. I onsdags var vi ute och gick mycket vagnen, först ner till Stan där Saga klippte sig hos Frisören. Sen gick vi hem till morbror jimmy, där vi åt lunch. Efter lunchen skulle vi gå hem men åt glass och besöke biblioteket istället, vi han också gunga lite innan vi kom hem. Idag har Josefin och hennes två tjejer varit här och Johanna med sina två killar. Det har varit lek och stoj hela dagen. Jag hunnit med en efterkontroll på MVC och ett BVC besök. Nu är Elin sex veckor och väger 5100g och är 54 lång. 


Imorgon ska jag kippa mig vilket ska bli jätte skönt. På eftermiddagen ska johanna hjälpa mig att handla allt till festen sen åker vi ut till Vikingstad och förbereder.

Kram

Kommentarer
Postat av: Jenny

Du har inte behövds känna dig ensam iallafall. Syns när du kommer hem till mig.

Kram

2009-07-24 @ 15:20:53
Postat av: johanna

vilka söta bilder på två söta flickor.

Skönt att första veckan har gått bra hemma hihi.

Skönt att elin är så mycket gladare nu.

Vilket smile hon har lilltösen.

kramar

2009-07-25 @ 20:29:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0