Gravid V42

Trodde aldrig jag skulle vara gravid så här länge:(  På lördag blir det igångsättning om hon inte behagar komma ut innan. Sätter sig på psyket att hon inte kommer ut................., längtar så och det är trångt om plats i magen. Hon har ju varit färdig där inne i nästan 4 veckor nu...




Som tur är får jag besök av min lillasyster och hennes söner varje dag nästan:) Tiden går fort och jag blir inte lika låg, fokus på annat.

Joel var ledig fredag och hela helgen det kändes också jätte bra skönt att inte vara själv, ifall förlossningen sätts igång.

Tror Elin väntat på att hennes mormor ska komma hem från Berlin, hon har varit på mini semester med sina vänninor sen i fredags kommer hem i natt. Min lillasysters bebis är beräknad till idag, men den har inte titta ut ännu heller. Vi får väll på samma dag. Jag fyller 30 år på torsdag då kommer de väll båda två. Känns kul att få bebis i födelsedags present men jag kan tänka mig vara utan smärtan just den dagen.

Nu ska jag låta min dotter spela dator......., hennes nya hobby Kalle kunskap




Saga dansar.............,

Kram

Kommentarer
Postat av: lena

oh vilken mage :)

hoppas att lillasyster snart kommer..ha de gott..kramizar

2009-06-08 @ 09:23:54
URL: http://www.blogtown.se/blog.php?id=LamaGirl
Postat av: Louice & Engla

Förstår att det är jobbigt att gå o vänta. Men lilla Elin får nog vänta tills imorn iaf så att mormor har hunnit hem =) Lycka till när det är dags. Kram

2009-06-08 @ 11:39:44
URL: http://keelone.blogg.se/
Postat av: Mette

Trist att vänta, men en bättre födelsedagspresent kan det väl inte bli ;-) Lycka till! Kram Mette & Kenneth

2009-06-08 @ 19:10:23
Postat av: jennny

Hon dansar jättefint. se när hon kommer elin. Kram

2009-06-08 @ 19:49:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0