Hemma igen

Bott i Vikingstad sen förra fredagen, varit husvakter åt min syster som är utomlands med familjen. Det har varit skönt, en sval källare att sova i har verkligen gjort att vi blivit väldigt utvilade. Börjar känna mig som mig själv igen snittet läker fint och jag börjar kunna röra mig utan att det gör ont. Min syster Josefin har fått sin lilla flicka Alva den 17 juni, endast sex dagar efter Elin. Allt gick bra och de fick komma hem fort, vi firade midsommar tillsammans.




Varje dag hoppade Joel och Saga studsmatta............, jag tittade avundsjukt på


Wilgot, Johanna och Elin


Joel, Elin och Jag


Jennys Lekrum var succe som vanligt:)




Elin växer så det knakar.............., blir rund och fin med hjälp av mammas bröstmjölk, allt är som det ska. Känns så otroligt underbart att hon är här...........njuter för fullt. Joel är hemma med oss i tre veckor till vilket känns toppen. Ska börja vara lite mera med Saga när Elin sover och inte behöver ammas, saknar min stora tjej som tyvärr har blivit pappas flicka aldeles för mycket. Jag ska vinna henne tillbacka....................






Syskon kärlek?





Saga kan för första gången ligga nära mamma:) Får dubbel mys


Pappas flicka:)




Magont, vilar lite på pappa.


Sötast:)



Natten hemma gick sådär det var nog värmen som störde oss alla fyra så idag är man lagom trött. Vi ska bara vara hemma och ta det lugnt nu i helgen. Njuta av att bo nära stan och valla, någon utflykt måste vi göra.

Kram

Kommentarer
Postat av: Jessan & Milo

Åh så många fina kort på familjen! Underbart sött sista kort på saga!

2009-06-28 @ 13:05:22
Postat av: johanna

så fimna bilder på två ursöta tjejer=)

lätt att det blir så med första barnet när de får syskon att de blir mer pappig.

Skönt att du mår bättre nu för man saknar ju de stora en hel del.

kramar

2009-06-28 @ 20:16:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0