Nu är det juni men ingen Elin ännu:(

Har mått ganska bra fram tills i går natt, då var det sammandragningar, och ett stort tryck neråt. Idag värker det i ryggen, som mensvärk. Men det ska väll kännas i kroppen när man gått fem dagar över. Hon är mer än välkommen ut nu. Det känns tungt, humöret är ju inte det bästa. Tycker lite synd om min dotter som tvingas ha en snäsig och trött mamma. Som tur är fördriver jag tiden med att umgås med mina syrror. Igår var jag med johanna och idag håller min höggravida lillasyster och hennes dotter. Då får våra tvååringar leka av sig med varandra och man tvingas laga lunch.

Joel och jag är på helspänd, hon kommer ju komma förr eller senare. Ska till barnmorskan idag kl tre, får en tid för igånsätting nästa vecka den 12 juni.





kram
jessika

Kommentarer
Postat av: johanna

stackare tycker synd om dig att elin inte vill komma ut än. Lilla elin du är vräkt nu kom ut till oss nu så vi kan få gosa med dig.

kramar

2009-06-04 @ 13:19:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0