Ännu en helg förbi!!!!

Haft en toppen helg, njöt av solen hela lördagen tillsammans med man och barn. På förmiddagen var vi i trädgårdsföreningen med johanna och barnen. Saga somnade på väg hem och när hon vaknat upp gick vi ut igen med Sagas BB-kompis Elma och hennes föräldrar. Vi gick till Valla och matade fåren sen tillbringade Elmas familj kvällen med oss. Det var jätte trevligt, sist vi umgicks alla sex var i sommras, en grillkväll ute i parken så det var på tiden. Våra söta flickor leker jätte bra tillsammans och det är så kul att ses. Sen gillar vi ju föräldrarna också för den delen. Det får bli av snart igen, kvällen tog inte slut förrän vid tolv och det var inte igår jag var uppe så länge.......

Har börjat jobba på Birgittaskolan, tyväärr inte som lärare, jag städar men det är helt okej, vi får se hur länge det fungerar.. Några veckor till hoppas jag:) Pga. nyinköpt dator då den andra kraschade i torsdags får jag vänta med bilder till bloggen till senare i veckan. Det behövs väll något program för det och jag vet inte hur man gör....., helt beroende av datageniet här hemma:)

Kramar Jessika


Kommentarer
Postat av: johanna

låter som ni haft en trevlig helg=)

ja man är ju lite beroende av datagenierna.

hihi synd att en annan inte fattar nått om datorer.

2009-03-02 @ 18:05:40
URL: http://gosjojos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0