Sömnlös natt:(

Haft en sömnlös natt, en dotter med ont i magen men det är mitt eget fel då jag lät henne smaka cheesburgare från mc i går kväll. Ångrar mig bittert idag, hon har sovit ororligt och haft ont i magen, vaknat och gråtit och prutat. Nu har vi varit uppe sen kl sex, tror hon behöver göra en morgon blöja. Hon har smakat vanliga burgare från mc då har inget hänt men det var väll osten, borde jag fattat. Typiskt, tänkte att det inte var någon fara. Nu ska vi snart äta frukost sen åka till min lillasyster med familj och göra dem fin inför dopet nästa vecka:)

Joel sover, lite bakis från företagsfesten igår.

Går in i v 30 idag och känner mig verkligen gravid, det puffar och styr i magen hela tiden:) har lite ont i fogarna men än så länge fungerar det att jobba, har lika ont på natten när jag sover så det är bara att bita ihop, jag får ju ett litet barn till så småning om.


kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0