Söndag:)

Saga har varit lite sjuk i veckan förkyld med feber och lite hosta, men hon är feberfri sen i fredags, skönt att  det inte blev något värre dessa influensa tider. Min mamma var barnvakt i lördags då Joel och Jag var på 30 års fest. Det var kul, Joel spelade och en kompis till honom sjöng. De var jätte bra tillsammans och uppsakattades av alla de övriga gästerna:)

Kom hem vid tolv och somnade strax efter det. Sov jätte bra hela natten behövdes, hoppas Saga ska sova bättre i sin egen säng kommer in till oss varje natt väldigt tidigt kl 23-24 man har nästan inte somnat in. Ligger mellan joel och mig och sparkar, pratar, sjunger troligtvis i sömnen vet inte men lungt är det inte.

Tvåårstrotsen utmanar oss dagligen men övning ger färdighet vi ska nog få kläm på det här:) Min dotter är väldigt envis och bestämd har en vilja av stål.




Bestämd dotter


Hon verkar haft det toppen hos mormor och varit en riktig sötnos hemma hela dagen, trots att hon inte fått sova middag idag vi ska undersöka om hon sover bättre på natten utan dagssömnen.

Idag har vi varit på IKEA och köpt en pall till Saga, ny köksstol och en koja/tält. Tyvärr har hon trillat ner tre gånger från stolen redan när hon ska gå ner från stolen men med lite övning så får hon nog kläm på det, hon kunde det på IKEA, men tyvärr inte hemma. Tjejen min är inte så jätte smidig tyvärr.




Imorgon ska min lillebror passa Saga, det är studiedag på dagis. Om hon inte hostar in natt blir det simhallen tillsammans i morgon. Hoppas på det.

KRAM


Kommentarer
Postat av: johanna

hihi vilken rolig bild på henne hon såg verkligen bestämd ut=)

fint tält vi med har pratat om att handla det.

stolen är jättefin hon lär sig snart ska du se.

vad roligt med simhallen lite avis allt.

jag med vill följa med.

2009-03-08 @ 18:48:43
URL: http://gosjojos.blogg.se/
Postat av: jennny

Fin stol. Tyckte hon om tältet. Min sov i sitt tält.

Kram

2009-03-08 @ 19:42:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0