Bara nio dagar kvar till beräknad födsel

Börjar verkligen kännas att man är höggravid sista veckan har varit tung, blir trött fort och det är lite jobbigt att röra sig. Sover som en kratta, men det blir väll inte mycket mer sömn sen heller men man ligger kanske skönare i sängen. Elin puffar och rör på sig för fullt, det känns bra behöver aldrig känna någon oro. Nu längtar jag bara massor tills att livet tillsammans med henne ska börja för mig, Joel och Saga.

Veckorna flyger fram, det var kalas för kusinen Thindra i  helgen och ett litet i måndags också hemma hos mig. Idag ska jag till barnmorskan, kan ju hoppas att det är sista besöket att jag fått Elin innan nästa gång.

Ska sticka nu, de renoverar för fullt, låter hemskt.

kram

Kommentarer
Postat av: johanna

ja hoppas lilla elin vill komma ut tidigare vi längtar efter henne nu vi med.

kramar

2009-05-20 @ 22:03:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0