Ny vagn!!!!!!!!!

Joel och jag har varit flitiga försäljare av våra vagnar vi hade innan. En brio duo, ligg och sittdel som är väldigt välanvänd och en tvillingvagn, brio med mjuklift. Båda vagnarna har blivit sålda, det gick fort tacka vet jag blocket. Ingen prutade och köparna verkade väldigt nöjda med sina köp.

Vi har köpt en begagnad syskonvagan, med hårdligglift som gör det möjligt för mig att se min lilla tjej hela tiden, när hon är liten och inte kan sitta upp ännu. Sen får hon sitta brevid syrran. Kom på att det var omöjligt att ha tre vagnar i bruk, när jag bor i  en lägenhet sju trapper upp där du faktiskt inte får ha vagnen i trappen ens en gång. Saga älskar att åka vagn jag tror inte hon är redo för ståbräda ännu. Så det blir minst ett år med dubbelvagnen sen blir det en sittvagn med ståbräda i stället när Elin är ett år..................





Det är mycket liv och rörelse i magen och tur är väll det, hon ligger neråt med huvudet men med händerna framförsig, förhoppningsvis kommer hon sluta snurra och putta och istället ägna tid åt att skruva ner sig i bäckenet. Ser fram emot att förlossningen ska komma igång, hoppas verkligen på en vaginal förlossning den här gången men det allra viktigast är att hon kommer ut till oss frisk och kry.

Veckan började med sjukt barn och man, förkylda med feber. Saga var bättre igår, som frisk fick hög feber i natt + feber nu på morgonen. Joel är bättre det blir nog jobb för honom i morgon.


Tiden bara springer fram just nu..., mycket kalas Joel fyller 33, Melwin blir 3 år stor killen, Thindra blir 2 nästa helg. Ju mer upptagen du är desto snabbare går tiden. Förhoppningsvis får vi tid att handla tvättmaskin på lördag, ett måste då det är 2veckors väntetid på en eftermiddags tvätt tid.

Kram

Kommentarer
Postat av: Jenny

Vad bra att ni fick båda sålda. Det var ju lite snyggar när ni hade tvättat den. Hoppas Saga blir bättre snart.Kram

2009-05-06 @ 13:26:52
Postat av: johanna

vad fin vagnen är=)

längtar efter elin nu hoppas hon kommer ut lite tidigare.

Hoppas saga kryar på sig kramar

2009-05-06 @ 22:10:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0