Lördag

Helgen som varit var full med fest för min del:) Ladies night på fredagen tillsammans med sötnosen Frida och en helkväll på Harrys med mamma och Frida. Fick slå bort gubbar och unga grabbar från mamma........, ingen kille fick komma nära, måste jobba på detta.


Bästa frida och jag


I lördags var vi på bröllopsfest det var jätte trevligt, Joels band spelade de var jättebara, bästa någonsin som jag hört:)



Snygga mannen på guitarre


I veckan har vi varit sjuka alla utom Elin först Joel, sen jag,  sen Saga. Idag mår vi alla lite bättre och det blir tjejfest hos Mamma med utgång idag ska bli jätterroligt.

Lilltjejen blir fyra månader i morgon känns sinnessjukt hon kom ju nyss..................


äter själv


glad


söt


Elin fyra månader


Saga tre månader


Kommentarer
Postat av: johanna

vad lika elin och saga var på korten=)

mycket fest nu för din del men det är ju kul!

skönt att ni mår bättre nu så vi kan ses lite i veckan igen kramar

2009-10-11 @ 17:44:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0