snart examenarrbete

ätligen ska jag få min examen................., barnen har varit ett underbart distrationsmoment, men nu ska jag bli lärare på riktigt!!!!!!!!!!!!!

Lite nervös..........., men jag ska klara det. En månad ska joel vara hemma med tjejerna, tror det är bra med lite ombytta roller både för mig och tjejerna:) Sen blir jag hemma med dem till Augusti då det blir dagis och förhoppningsvis jobb för mig:)

Elin kan nu stå lull och gå med möbler, läragåvagnen och ibland tar hon något steg mellan möbler, inte stadig men hon vill verkligen gå som stora syrran. Saga befinner sig just nu i en väldigt lugn fas. Lyssnar helt underbart på oss och får sällan några trots utbrott. Det är mest trams och flams jämt..........., lite frustrerande vid middagsbordet men heller det än sur barn.






Kommentarer
Postat av: johanna

ja äntligen ska du få bli färdig lärare=)

Dem är ju så söta dina flickor!!!

kram

2010-03-19 @ 19:41:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0